31 lip 2009

Rachelle Lefevre zastąpiona z Zaćmieniu przez Bryce Dallas Howard


Jak już pewnie wiecie z innych źródeł, Rachelle Lefevre zostanie zastąpiona w roli Victorii w trzeciej części sagi. Zastąpi ją Bryce Dallas Howard.

Rachelle w swoim oświadczeniu powiedziała:
"Byłam zaskoczona decyzją Summit o zmianie osoby grającej Victorię w "Zaćmieniu. Byłam bardzo zaangażowana w sagę i portretowanie Victorii. Odrzuciłam kilka propozycji i akceptowałam tylko filmy, których czas kręcenia był krótki. Kręcenie "Barney’s Version" zajmie tylko 10 dni. Summit zajął się tym. Pomimo tego, że kręcenie "Zaćmienia" zajmie 3 miesiące, Summit powiedział, że przeszkadza im ten konflikt i nie przyjmą mnie. Wiedząc, jak długo trwa filmowanie, nigdy nie przypuszczałabym, że stracę rolę przez 10 dni opóźnienia. Byłam zadowolona z mojego kontraktu z Summit Entertainment i byłam gotowa na kontynuowanie roli. Jednak oni po prostu postanowili zmienić aktora.
Jestem bardzo zasmucona, że nie skończę portretować Victorii. To opowieść, teatralna podróż i charakter, który kocham i co do którego jestem bardzo zaangażowana."


Wytwórnia Summit Entertainment wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie:

Summit Entertainment jest rozczarowane ostatnimi komentarzami Rachelle Lefevre, w których mówi, że winę za jej wybory ponosi wytwórnia. (...)
- Pani Lefevre wiedziała na początku kwietnia, że "Zaćmienie" będzie filmowane na początku sierpnia.
- Jeśli Pani Lefevre zależałoby na roli w "Zaćmieniu", wierzymy, że ona i jej asystenci mogliby włączyć nas w decyzję o pracy nad innym filmem, którego plan zahaczałby o filmowanie "Zaćmienia".
- 20 czerwca Summit dowiedział się o innym projekcie Lefevre. Staraliśmy się zmieścić zobowiązania wobec obydwu filmów w tym samym czasie. Czujemy, że jej wybór podtrzymania konfliktu dotyczącego kręcenia był brakiem umiejętności pracy w grupie, który wpłynąłby na całą produkcję.

- Ponadto, Lefevre musi być przez cały czas kręcenia filmu w Europie i przez przynajmniej 10 dni, w których w tym samym czasie będzie kręcony "Zmierzch". Ten okres jest dla najistotniejszy i dla nas, i dla tamtego filmu, bo filmować możemy tylko w określonym czasie.

- Nawiązując do stanowiska Lefevre, to nieprawda, że wytwórnia odsunęła ją od roli przez te 10 dni, które zachodzą na plan "Zaćmienia", ale przez to, że "Zaćmienie" jest produkcją, która musi zmieścić się w określonym czasie, trzeba respektować wizję producenta i historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz