7 paź 2010

Wiadomość od Billa Condona dla fanów!


Witajcie fani!
Czy to już naprawdę pięć miesięcy (i jeden dzień) od mojej ostatniej przesyłki? Na moją obronę powiem, że te pięć miesięcy spędziłem zanurzony w świat Zmierzchu - jestem pewny, że to możecie docenić. Właśnie jesteśmy w środku pre-produkcji. Przerzucamy wszystko od storyboardów do miejsc nagrań. Wszystko to staje się powoli gotowe, ale chcę ogłosić kilka niesamowitych członków zespołu produkcji, którzy ciężko pracują ze mną wprowadzając ten film w życie. Mam nadzieję, że będziecie tak samo podekscytowani jak ja:
Guillermo Navarro, który wygrał Academy Award jest naszym operatorem. Z Navarro planuję każde ujęcie, wraz z drużyną utalentowanych artystów ujęć.
Michael Wilkinson jest naszym projektantem kostiumów. Wnosi on niesamowite wizje ubrań waszych ulubionych postaci.
Jean Black to nasza makijażystka, projektantka makijaży. To zaszczyt z nią pracować.
Naszym scenografem jest Richard Sherman. Robiłem już z nim "GODS AND MONSTERS"
John Bruno jest od efektów specjalnych i efektów wizualnych. Pracuje bardzo intensywnie aby przedstawić to, co napisała dla nas Stephenie.
Wspaniali, pełni fantazji ludzie, wszyscy bardzo podekscytowani. Dzięki za ciepłe przyjęcie oraz dalszą pomoc!
Bill Condon.

[źródło]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz