27 sie 2009

Kristen zagrała nagie sceny!


Kristen w swoim nowym filmie "Welcome to The Rileys" zagrała prostytutkę!
Zagrała obok znanego z "Rodziny Soprano" James'a Gandolfiniego.
Gwiazda wciela się w rolę nastoletniej prostytutki, która zmienia życie bohatera, w którego wciela się Gandolfini. Stewart nie ukrywa, że była zażenowana, kiedy musiała się rozebrać do rosołu.
- Byłam przerażona. Poprosiłam moją przyjaciółkę, Nikki Reed, by towarzyszyła mi na planie - wyznała Kristen dziennikarzom. Całe doświadczenie było dla mnie niezwykłe. Sporo wyniosłam z pracy nad tym filmem.
Aktorka przyznaje, że jej występ w Zmierzchu zmienił to, jak patrzą na nią producenci filmów.
- To niezależna produkcja, które prawie nikt nie chciałby zobaczyć. Teraz pewnie dziesiątki tysięcy nastolatków kupią bilety, by "zobaczyć Bellę w tym filmie o striptizerkach". Nie przeszkadza mi to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz