14 lip 2010

Dakota o pracy nad "The Runaways"

Dakota Fanning to 16-letnia amerykańska modelka i aktorka młodego pokolenia. Dziewczyna w swojej karierze zagrała już w ponad 28 filmach w tym jednym z nich jest biograficzna opowieść The Runawyas. W produkcji panna Fanning wciela się w rolę Cherie Currie i tym samym całuje w niej Kristen Stewart.
„Byłam tak szczęśliwa, gdy poproszono mnie o zagranie w tym filmie. Wiele osób miało wątpliwości co do mojego młodego wieku.”- mówi Dakota.„Jednak teraz myślę, iż większość z nich przekonała się, że dorosłam. Rola w takim filami jak ten była dla mnie naprawdę ważna. Wiele razy konsultowałam się z Cherie, która ciągle opowiadała jak to Joan Jett stworzyła zespół. Ona stworzyła go w latach 70, a ja oddałam jego klimat w nowoczesnej wersji rocka. Moja bohaterka na początku jest swego rodzaju bardzo dobą dziewczyną, całkiem niewinną jednak to wszystko wpływa na jej szkolną reputacje. Natomiast, gdy tylko dołączyła do zespołu jej życie diametralnie się zmienia. Podczas pracy na planie udało mi się zżyć z Kristen Stwart, która stała się jedną z moich najlepszych przyjaciółek. Myślę, że kiedy jest się blisko kogoś to wszystkie złudzenia zostają rozwiane. To było czymś w rodzaju doświadczenia. Pocałunek, który pojawił się w produkcji zbliżył nas ku sobie. Myślę, że to dobrze, iż nasze relacje przekładają się na film. Nie wiem co ludzie będą gadać, ale dla mnie to najważniejszy film w, którym kiedykolwiek zagrałam. Kiedy będziecie gotowi go zobaczyć przynajmniej się pośmiejecie. Chcę przez to powiedzieć, że ja podczas oglądania go na Festiwalu Filmowym Soundance miałam wiele zabawy.”
[źródło]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz